Re: Zestaw do oceny

Autor: smietus <smietusWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 21:53:42 MET DST

Użytkownik "Emenems" <Emenems@pf.pl> napisał w wiadomości
news:denqgl$7or$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zależy. jeśli będzie to sporadyczna praca to sprzęt jest ok. jeśli jednak
> będzie to główne przeznaczenie peceta to radze wybrać lepszą karte

> W doomie będzie spoko. w innych też nie powinno być problemów
> PS Nie opłaca się kupowac płyty głównej ze SLI i radeona. Polecam płytę
> msi k8n neo4 platinium.

Sorry pisałem tego posta szybko i pomyłka sie wkradła:) plyta będzie bezsli
czyli ta która polecasz
Co do GRafiki to też nie zauważyłem że jest na AGP. Mogę wziąć wersje na
PCI-E ale wtedy będzie tylko Radeon 9600XT 128mb
Lepszej grafiki nie mogę wziąc bo mam na ten cel przeznaczone 660zł i ani
grosza więcej niestety:(