Re: Athlon XP 1800+ :(

Autor: Maciej \ <yaq_at__to_wywalic_world.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 18:01:53 MET DST

kamil_sz wrote:
> Mam płytę główną Gigabyte GA 7VA rev.1.0, 512mb DDR w 2 kościach
> (jedna DDR400, a druga DDR333), kartę grafiki Gigabyte Radeon 9550
> 128mb i niedawno zmieniłem mojego Athlona 1700+ na Athlona 1800+ z
> serii, która podobno świetnie się kręci, gdyż chodzi domyślnie na
> napięciu 1.5V i wytrzymuje maksymalnie temperature 90C (oznaczenia
> AXDA1800DLT3C 9514487250101 AIUGA 0249 TPMW). Procesor chodził jakiś
> czas na domyślnych ustawieniach czyli FSB133 i mnożniku 11.5. Na

Niestety ale twoj procesor nie nalezy do super podkrecalnych, jest to t-bred
ale steping "A" a te slynne to B, czyli zamiast AIUGA powinno pisac
cokolwiek z B na koncu. Duzo mhz nie osiagniesz na tym procku, tak z 1800 to
juz bardzo dobry wynik, stosujac drut mod mozesz obnizyc mnoznik i powinno
to to chodzic na magistrali 166Mhz, ale na 2Ghz nie licz. Krotko potem
wyszedl t-bred B i tam zaczely sie kosmiczne taktowania:)

> mojego procesora zrobi się "potwór" Athlon XP 2400+. Rozkręciłem

Nie bylo athlonow 2400+ o stepingu A.

> Dopłaciłem za super procesor do OC, a okazało się, że jest g... wart?

Zalezy co rozumiesz przez super OC:)

Plyta jest na kt400 wiec nie jest zle, trzeba trzymac sie nominalnych 133,
166 lub 200Mhz zeby PCI nie chodzilo za szybko i tyle, na tym procku jak
pisalem mozesz isc na 166 ale musialbys obnizyc mnoznik.

--
  _ _ ___ ___  |  Maciej "yaq"