Re: ostrożnie na Proline

Autor: wafd <antyspamwolnykaukaz_at_op.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 13:49:58 MET DST
Message-ID: <demvkh$2kv$1@news.onet.pl>

Użytkownik "robacek" <niedam@dlaspamerow.pl> napisał w wiadomości
news:430e8e78$0$18518$c3e8da3@news.astraweb.com...
> pawelek62@o2.pl wrote:
>
>> Chciałem dać pod rozwagę jakość usług oferowanych przez słynny
>> sklep internetowy Proline.
> Dla mnie nic nowego. Na zamówiony kiedyś tam w środę monitor czekałem
> do poniedziałku (zamówienia do 17tej realizujemy w 24h czy jakoś tak
> podobnie - terefere), bo proline nie potrafi dowieźć sprzętu do
> spedytora na czas = przed odjazdem wieczornego kuriera. A potem jest
> weekend, a za dostarczenie w weekend płaci się ekstra, o czym nikt nie
> informuje = w weekend nie dostaniesz sprzętu.. itp, itd.. Oczywiście
> nikt nic nie wie, zbywają tekstem że "sprzęt wysłany", spedytor
> sprzętu na oczy nie widział, bo nikt go jeszcze im nie dostarczył,
> sprzęt prawie zaginął.. a ty siedź człowieku w domu i czekaj jak
> idiota.
>
> --
> robacek

Miałem podobny przypadek w "proline" i "komputronikau". Podejrzewam, że tak
jest w wiekszości sklepów internetowych. Trudno znaleźć winnych, Czasami
zawini sklep, a czasem dostawca. Przestałem kupować w "Internecie", bo zysk
nie jest wart "nerwów". Fakt, towar dostarczony jest sprawny, ale to
oczekiwanie i ograniczenie "wolności" w czasie i przestrzeni jest mało
komfortowe.
Wafd
Received on Fri Aug 26 13:50:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 26 Aug 2005 - 13:51:20 MET DST