Re: ostrożnie na Proline

Autor: robacek <niedam_at_dlaspamerow.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 05:34:11 MET DST

pawelek62@o2.pl wrote:

> Chciałem dać pod rozwagę jakość usług oferowanych przez słynny
> sklep internetowy Proline.
Dla mnie nic nowego. Na zamówiony kiedyś tam w środę monitor czekałem
do poniedziałku (zamówienia do 17tej realizujemy w 24h czy jakoś tak
podobnie - terefere), bo proline nie potrafi dowieźć sprzętu do
spedytora na czas = przed odjazdem wieczornego kuriera. A potem jest
weekend, a za dostarczenie w weekend płaci się ekstra, o czym nikt nie
informuje = w weekend nie dostaniesz sprzętu.. itp, itd.. Oczywiście
nikt nic nie wie, zbywają tekstem że "sprzęt wysłany", spedytor
sprzętu na oczy nie widział, bo nikt go jeszcze im nie dostarczył,
sprzęt prawie zaginął.. a ty siedź człowieku w domu i czekaj jak
idiota.

--
robacek