Re: Ostrożne próby OC

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 13:01:19 MET DST

Mikolaj Tutak napisał(a):

> No troszke pierniczysz kolego, nie dalej jak trzy dni temu przetaktowany
> procesor wywalił mi sie dopiero po ponad 6 godzinach katowania prime95.

A ja napiszę, że jeżeli nawet komputer się wywala co 6 godzin, to dla
mnie jest w 100% wystarczająca stabilność... Chodzi mi tylko o to, żeby
czegoś nie spalić (głównie boję się o RAM, którego nie mam jak
monitorować - bo temperatura procesora, jak już pisałem jest nawet
niższa niż oczekiwana).

--
Yakhub