win98 i złe wykrywanie pojemności dysku

Autor: Tommy01 <tom100_at_konto.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 11:48:58 MET DST

Niedawno miałem problem z uruchomieniem komputera (patrz wątek problem z
uruchomieniem komputera 2005.08.23 19:42), dziś gdy już z tamtym sobie
poradziłem pojawił się nowy. Otóż zainstalowałem win98 na dysku 10GB. W
biosie wykrywa mi dysk prawidłowo natomiast po włączeniu windowsa98 dysk ma
pojemność 1,96GB :( Po ponownym uruchomieniu kompa w biosie również wartośc
się zmienia na mniejszą.
Dodam jeszcze że dysk był dzielony kiedyś na dwie partycje (nie przezemnie)
jedną chyba coś koło 2GB i drugą około 8GB.
Co mogę zrobić aby pokazała się druga partycja (prawdziwa pojemność dysku)
Bios to Award komp jest stary ma już z 7 latek
Pozdrawiam Tommy01
www.usmiechnieta.republika.pl