s-video do composite dla laptopa Acer Aspire 5021

Autor: Konrad Sobczak <kon_sob_at_CUTpoczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 19:49:56 MET DST

Witajcie,
uparlem sie zeby sprawdzic jak bedzie wygladac sygnal na tv z tego
laptopa(zamontowana karta to mobility Radeon x700). Za nic nie moge
jednak uzyskac obrazu w kolorze. Podejrzewam ze winna jest przejciowka
s-video do composite ktora posiadam (czy tam w innym nazewnictwie
s-video do cinch, czy s-vhs do vhs, wiadomo mam nadzieje o co chodzi).
Sprawdzalem na 4 przejsciowkach. Na dwoch mam czern i biel, na jednej w
ogole mi telewizora nie wykrywa, na jednej kaszana na ekranie... Moze
ktos podlaczal cos do serii Aspire z Radeonem na pokladzie (zlacze
s-video 7 pinowe) i wywalczyl kolorowy obraz... Jesli tak to niech poda
schemat pinow, ew. schemat przejsiowki, albo gdzie kupil dzialajaca
przejsciowke (W-wa). Dzieki.

Pozdrawiam
Konrad