dyski scsi - problem

Autor: Piotr M. <michu_at_serwer.pocztowy.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 18:08:00 MET DST

Witam
Mam kontroler i 2 dyski SCSI ULTRA160. Na zworkach ustawiam id pod
ktorym ma chodzic dany dysk. Tu pojawia sie pytanie: czy prócz
ustawienia zworek na dyskach wazne jest tez w ktore miejsce na tasmie je
wpinam?
Z tego co zauważyłem to tak poniewaz na tych samych ustawieniach id
w jednym miejscu tasmy dysk startuje w innym nie.
Moglibyscie mi podpowiedz jak to sie konfiguruje?
Pozdrawiam