Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 15:04:09 MET DST

W dniu Wed, 24 Aug 2005 14:53:31 +0200, osoba określana zwykle jako
Ty-grysek pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Płyta wiórowa:
>http://www.dacter.pl/plyty_krono.htm

No to podejrzewam, że jak zmontujesz skrzynkę z czegoś takiego będzie
dość cicho. Jeszcze jakbyś blachę (bo jakiś stelaż w środku blaszany
raczej będziesz mieć, nieprawdaż?) zamontował na jakichś gumowych
podkładkach or compatible...

>Jest stosunkowo cichy, ale ma być jeszcze ciszej! :-)

No to wiatrak większy a wolniejszy, obniżenie taktowania, tu to Ci już
inni pewnie lepiej poradzą ode mnie.

>Dokładnie to w celach edukacyjnych (tzn. ja się edukuję) stawiam serwerk do
>obsługi www, poczty (smtp/pop3), ftp. Sprzęt to: PII 400, 256MB SDRAM, HDD
>80GB. Ruch planuję niewielki, może trochę poczty będzie.

Czyli generalnie utylizacja niewielka. Procek zimny tylko dyski czasami
porzężą. Na to bym zwrócił uwagę.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Niewielu  z nas może znieść dobrobyt. Innych
\  Kruk@epsilon.eu.org   / ludzi, rzecz jasna.