Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 19:10:56 MET DST

Mariusz Kruk wrote:

> Przyzwyczaisz się ;-) Sam mam P133 z wiatrakiem od nowości tym samym w
> tym samym pokoju w którym śpię. Ale mi z kolei jest jakoś "głucho" jak
> on jest wyłączony.

Mój stary Duron 700 też hałasował, a jakoś specjalnie mi nie przeszkadzał
dosyć głośny szum nienajnowszych wiatraczków - nieraz na noc włączałem go,
żeby coś skompresował, liczył SETI itp., a jakoś nigdy mi to nie
przeszkadzało w zaśnięciu. ;) Nowy komputer chodzi o wiele ciszej. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis