Re: Gigabyte K8NS - komputer włącza się za drugim razem Czy ktoś

Autor: <kuba354_at_op.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 14:30:10 MET DST

> ja tez mam te plyte od niedawna ale u mnie tego motywu nie ma, a tez kompa
> odcinam od sieci elektrycznej jak go nie uzywam. Ja mam bios F13.
>
> Pozdrawiam

a mnie wkrótce szlag trafi raz dlatego, że mam z tym komputerem ten sam
problem, a dwa, że rodzina mnie zabije, że od kilku tygodni ciągle wożę
komputer do reklamacji i w domu nie mają dzieciaki na czym pracować
dobrze że mają wakacje (jeszcze)

a tak wracając do sedna to nie tylko, że dwa ray muszę włączyć, czasem mam
takie kuriozum, że pomoże tylko reset i dopiero wtedy włącznik zadziała
dobrze wiedzieć że więcej osób ma taki problem, bo byłem pewny, że to coś u
mnie, zaktualizowałem sobie BIOS-a do F15 (najnowszy jaki jest), ale wcześniej
miałem oryginalnego i były takie same jaja
będę myślał co z tym dalej robić, bo mam dość sklkepu i ludzi któzy tam
pracują, a w sklepie też już mają nmnie dość
zastanawiam się czy nie napisać dio PIH-u...i pewnie tak zrobię