Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:37:45 MET DST

W dniu Wed, 24 Aug 2005 13:36:01 +0200, osoba określana zwykle jako
Ty-grysek pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Komputerek, który chcę wyciszyć jest niewielki (powiedzmy gabaryty
>przeciętnego magnetowidu), nie grzeje się mocno i nie jest też bardzo
>głośny, ale zależy mi na ciszy prawie absolutnej.

Całkowicie i tak nie wyciszysz (zwłaszcza, jeśli chcesz mieć jakąś
wentylację. Pytanie tylko co uważasz za akceptowalny poziom hałasu.
Zastanów się też czy do tego zastosowania nie dałoby się po prostu
oddzielić fizycznie komputera od monitora/klawiatury.
Mogę powiedzieć ze swojego doświadczenia, że tak mamy np. w radiu
zrobione. LCD/klawiatura/myszka w studio, komputer w reżyserce.

--
  Kruk@ -\                   | Najprostsza droga jest zawsze zaminowana
          }-> epsilon.eu.org |