Re: ASUS K8N-dzwiek na przednim panelu-jak?

Autor: J.M.Oizo <oizo[nospam>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:33:07 MET DST

Użytkownik "castrol" napisał w wiadomości
> To co jest opisane to widzialem, ale w miejscu gdzie sie to podlacza sa
> jakies zworki, i za cholere nie wiem co i jak :P

to chyba jest tak samo jak w Gigabyte.
sa dwie zworki - kazda jest odpowiedzialna za jeden kanał.
a wiec tak :
1. dobieramy wtyczke pasujaca do złacza na płycie
2. mase mikrofonu i mase wyjscia na głosniki podłaczamy do miejsca gdzie
jest pin masowy (sprawdzic w instrukcji płyty)
3. w miejscu gdzie powinny byc zworki robimy mostki kabelkami i podłaczamy
tam tez przewody od gniazda słuchawkowego ( z rozrożnieniem kanałow)

mam nadzieje ze zrozumiałes to.
ja tak mam w gigabyte i działa mi z tyłu dzwek 5.1 a z przodu 2.0 w
słuchawkach :)