Re: Kto zna (pratkycznie) LCD Xerox AX7-19i - 8 ms

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 10:31:27 MET DST

Użytkownik "..::Friend::.." <guciotek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dehae3$3fe$2@inews.gazeta.pl...

| A jaką znasz cene bo jak na monitor na TN 8ms to dosc drogi...(1800zł)
| Nie mam tego monitora ale słyszałem niedobrą opinię o szybie ochronnej w
| tym monitorze ktora zamiast poprawiwć obraz tylko pogarsza odbijając
| wszystko co znajduje się w pomieszczeniu.
|
| GM

Również zna tą cenę. W niemczech 1500 zł.
Co do tej szybki to jest to subiektywną opinią z która też gdzieś się
spotkałem. Sony stosuje coś podobnego...nawet w dennym media markt nie
widzałęm spacjalnie defektów takiego zastosowania. No chyba, że to inne
filtry. Xeroxa na własne oczy widziałęm w jednym z dobrym punktów Xerox w
Poznaniu. Była to bodajrze 17 stka. koles obrabiał coś w Corelu... monitorek
był odwrócony tyłem na szybki, za oknem już się sciemniało... ale
pomieszczeni było całe białe i dobrze oświetlone... nie widziałem żadnym
odbić, byłem tylko pod wrażeniem jakość. Chciałbym ten monitor jeszcze raz
dobrze obejrzeć. Ociecnie posiadam samsunga 193P+ czerny, i jestem
zadowolony. A Xerox chcę kupić komuś "obok". Zastanawiam się nad tym, żeby
dołożyć i kupić 193P+ 2068 zł, ja jestem z monitora bardzo zadowolony.