Re: Powolny dysk i system WinXP Pro i ręce opadają

Autor: <sell_at_op.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 03:59:59 MET DST

> Może lepiej kliknąć właściwości tego kontrolera po prostu włączyć DMA?

Przewrotnie odpowiem, że może i prościej, ale na pewno nie lepiej :-)
Przy objawach, o których pisałem w moim poście, informacje we właściwościach
kontorlera są poprawne, tzn. wg systemu dysk pracuje w trybie UDMA5. Natomiast
fakty (transfer ok. 4 MB/s) zdają się temu przeczyć!
Uruchamiałem komputer ze sterownikami natywnymi od MS, instalowałem intelowskie
- żadnej poprawy. Nie wpadłem na to, żeby odinstalować i pozwolić systemowi
zainstalować je raz jeszcze :-) A dopiero ta metoda, na którą naprowadził mnie
Michal Bien (jeszcze raz podziękowania!) przywróciła pełną sprawnośc systemowi.
Konkluzja - nie każdy problem da się rozwiązać "w białych rękawiczkach".
Pozdrawiam