Dlaczego nie działa Direct3D ???

Autor: Przemko <ps_at_life.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 01:49:02 MET DST

Witam!
Mam problem z grafiką, konkretnie z Direct3D

Po zainstalowaniu karty GeForce2 MX/MX400 nie działa grafika 3D.
Gdy przeprowadzam test w dxdiag.exe bez porblemu chodzi DirectDraw ale
Direct3D powoduje natychmiastowe wyłączenie się programu diagnostycznego
oraz informację "Funkcje modułu Direct3D są nieodstępne. Należy sprawdzić,
czy jest to najnowsza wersja sterownika od producenta sprzętu." Nie chodzą
też testy typu 3DMark.

Mam zainstalowane najnowsze stery do grafiki (testowałem też na starszych,
bez skutku) oraz DirectX 9.0c
Płyta główna (Shuttle 591P) obsługuje tylko tryb AGP 1x oraz 2x (w takim
właśnie pracuje aktualnie karta)
W biosie jest ustawiony AGP Aperture Size 64 (choc testowane tez na innych
wartościach) oraz wyłączone AGP Master 1 WS Write.
OS to Windows 98 SE.

Karta przetestowałem na innym kompie i chodziła bez zarzutu.
Co mogę zrobić ???

Pozdro!
Przemko