Re: VIA K7VZA - spowolnienia

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 19:02:16 MET DST

"dEz" <dez@master.pl> wrote in message
news:defjpu$98k$1@host194-10.master.pl...

> domyślam się, że na tej stronie to znajdę ...
> tylko co? :) bo ja właśnie w tym mam problem, że nie wiem jak to się
> dokładnie nazywa :)
> Jeśli mógł bym Cię prosić o dokładniejsze dojście to będę wdzięczny.

W górnym okiemku wybierasz Socket 462 (Socket A), czekasz na wczytanie nowej
strony, w dolnym wybierasz Twoją płytę, są dwie wersje, 1.0 i 3.0 i masz do
wyboru sterowniki, ściągnij VIA 4in1, tam jest chyba wersja 4.51a i chyba
jest najwłasciwsza do tej płyty oraz ściągnij sterownik do dźwięku jezeli
korzystasz z dźwieku zintegrowanego na płycie. Coś źle zainstalowałes,
oddzielnego sterownika IDE raczej do tej płyty się nie instaluje, moze
pomyłkowo zainstalowałes SIS IDE Driver? No i do karty graficznej trzeba
sterownik zainstalować, ale to już ze strony producenta karty.
Pozdrawiam.