Re: ktory hdd wybrac?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 17:47:00 MET DST

> Nie pracuję, ale od dawna używam dysków IBM, i od dawna montuje je w
> kompach moich znajomych, a także od dawna czytam ta grupę. Z wszystkich
> dysków jakie zamontowałem padł tylko mój - DTLA 30 GB, teraz jestem mądry
> wiem, że zabiło go ciepło w obudowie i kiepski zasilacz. Więcej takiego
> błędu nie popełniłem i nast epne dyski IBM czuły się u mnie doskonale.
> Swoją drogą za padniętą 30 dostałem bez łaski nowiutką 40 z seri IC. Żaden
> problem - przy czym padnięcie dysku oznaczało kilkanaście KB bad sektorów,
> nic więcej, żadnej utraty danych.

Czyli na podstawie swojego komputera i kilku znajomych wnioskujesz że dyski
są dobrej lub złej jakości? Śmiechem cię zabiją.

Co więcej, nie sądzę żeby DTLA padały od ciepła. Montowałem je jakieś 3 - 4
lata temu i do dziś przeżyło najwyżej 30%. Komputery należały na czas ich
montażu raczej do strefy low-end i były dobrze wentylowane.

Paweł