Re: ktory hdd wybrac?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 09:13:37 MET DST

> Hmm, pracujesz u dystrybutora sprzętu IT? Podziel się doświadczeniami,
> myślę że wszystkim się to przyda.

Nie pracuję, ale od dawna używam dysków IBM, i od dawna montuje je w kompach
moich znajomych, a także od dawna czytam ta grupę. Z wszystkich dysków jakie
zamontowałem padł tylko mój - DTLA 30 GB, teraz jestem mądry wiem, że zabiło
go ciepło w obudowie i kiepski zasilacz. Więcej takiego błędu nie popełniłem
i nast epne dyski IBM czuły się u mnie doskonale. Swoją drogą za padniętą 30
dostałem bez łaski nowiutką 40 z seri IC. Żaden problem - przy czym
padnięcie dysku oznaczało kilkanaście KB bad sektorów, nic więcej, żadnej
utraty danych.

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]