Re: (dlugie) Problemy po dodaniu RAMu (Celeron 433, Abit BE-6)

Autor: Kempniu <lordpopcorn_at_wytnij.to.poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:49:10 MET DST

> Moze timingi za niskie masz ustawione. A czy bez tej 64 równiez sie
> kompilacja wysypuje?

Tak, bralem juz pod uwage konflikt miedzy koscia 64 a 256. 256 wysypuje sie
i kiedy jest sama i kiedy jest zamontowana razem z koscia 64.

> BTW zakladam ze przeleciales ten modul 256 jakims MemTestem albo GoldMemory.

To bylo pierwsze co przyszlo mi na mysl, pojedynczy Memtest86+ nie wykazal
zadnych bledow (co oczywiscie o niczym nie swiadczy). Moze dzis zostawie go na
noc, zeby zrobil testy z 8-10 razy, ale tez watpie, zeby to wywolalo obciazenie
na tyle duze, zeby wykazac bledy w pameci.

--
Pozdrawiam,
Kempniu