Re: (dlugie) Problemy po dodaniu RAMu (Celeron 433, Abit BE-6)

Autor: Kempniu <lordpopcorn_at_wytnij.to.poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:46:35 MET DST

> Sprawdź kondensatory przy CPU, czy nie są napuchnięte.

Nie mam pojecia o elektronice, ale kondensatory tak na przejsciowce Slot1 -> PGA
jak i na plycie glownej wydaja sie byc w porzadku, ich szczyt jest plaski (czy
to o to chodzi? jestem zupelnym laikiem w tych sprawach :)) Niestety nie
dysponuje teraz cyfrzakiem zeby zrobic zdjecia.

--
Pozdrawiam,
Kempniu