Re: Formatowanie dyskietki

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 12:45:41 MET DST

> Ale rozwiązanie. Napisano że się nie da w Windows XP.
> Proponuję poszukać innego programu (nie systemowego) np. FDFormat.
> Nie jestem pewny, czy jednak dodatkowo nie trzeba zakleić otworek taśmą
> (ciemną).

Znalazłem dwa różne FDFormat'y. Pierwszy to komenda linuksowa - zaraz
będę z nią kombinował pod Knoppixem, ale z jej opisu wątpię, żebym dał
sobie radę. Drugi to DOSowy programik, niestety pod WinXP nie działa
("Aplikacja podjęła próbę nieobsługiwanej operacji: bezpośredni dostęp
do niezgodnego format dyskietki. Zamknij-Ignoruj." cokolwiek bym nie
nacisnął, program i tak się zamyka)

--
Yakhub