x300 - jakosc komponentow

Autor: Ingarden <lesnik_USUN__at_o2.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 11:53:03 MET DST

Planuje zakup karty do grafiki. Nie gram, nie potrzebuje niczego
drogiego. Przydaloby sie min. 128mb pamieci (w zwiazku z przesiadka na
PS CS2). Jako ze nie stac mnie na nowe Matroxy, zdecydowalem sie na ATI,
ktore ma znosna jakosc obrazu (w porownaniu do Nvidii). Na tejze jakosci
obrazu zalezy mi najbardziej i w zwiazku z tym pytanie: ktorego
producenta komponenty sa najlepsze? (czy jest w ogole jakas odczuwalna
roznica?).

Zastanawiam sie nad:

Sapphire (195zl):
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=1511&katid=5&grupa=244
375

Asus (215zl):
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2896&katid=5&grupa=9
325

Gigabyte (209zl):
http://proline.pl/shop.php?prodid=474947415f5833303053455f3132385f504349
375

Wszystkie to najbardziej budzetowe wersje SE z (na oko) takimi samymi
parametrami (128MB, 64bit). Asus ma mniejsze taktowanie rdzenia niz
reszta. Wszystkie na radiatorach (cenie sobie cisze).

--
le