Re: tania karta graficzna - JAKA??

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 11:26:47 MET DST

W dniu Mon, 22 Aug 2005 10:47:28 +0200, osoba określana zwykle jako
Ingarden pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Przypominam: http://www.adobe.com/support/techdocs/331412.html (na samym
>dole).
>
>Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze podwojenie ilosci RAM da wiekszy
>przyrost wydajnosci niz podwojenie pamieci na karcie graficznej
>(przynajmniej przy tych wielkosciach, ktore pojawiaja sie w tym watku).

Łomatko. Czyżby z tego wynikało, że PS jest taki "sprytny", że ładuje do
pamięci karty graficznej całą obrabianą bitmapę i każe ją GPU skalować
do wyświetlenia? Bo jakoś inaczej ciężko mi wyobrazić sobie aż takie
zapotrzebowanie na RAM graficzny.

--
\------------------------/ A mathematician is a device for turning cof-
| http://epsilon.eu.org/ |