Re: Notebook Toshiba-tylko ktory?

Autor: ikaps <ikaps_at_nie-dla-spamu.wp.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 21:44:17 MET DST

Dnia Sun, 21 Aug 2005 14:11:12 +0200, Lukasz Sczygiel <spam@precz.tw>
napisał:

> Zalozylem ze ten etap kolezanka ma za soba:) I z tym sie zgadzam.

Tak, ma :) Wazne dla mnie elementy to: mala awaryjnosc, trwala obudowa,
akumulator trzymajacy co najmniej 2h, a z rzeczy technicznych co najmniej:
512 MB RAM, 60 GB HDD, matryca 15", w miare szybki procesor. Notebook
bedzie traktowany jako zamiennik desktopa- czasem zabiore go ze soba do
znajomych, na weekend itp. Ma mi sluzyc minimum 3 lata. Aha-nie chce
uzywanego. Nie mam po prostu zaufania do uzywanego sprzetu. Tak juz mam ;)

> [...]
> cm. jesli klapnie spowrotem sama to nie za dobrze ale MSZ lepiej niz jak
> trzeba bedzie uzyc wyczuwalnej sily aby ja zamknac spowrotem. Wg. mnie
> taka klapa powinna w tej pozycji ledwie wisiec, tak aby sama sie nie
> zamykala ale nie sprawiala znaczacego oporu przy zamykaniu.
> W pozycji roboczej, czyli kiedy jest otwarta i ustawiona prawie pionowo,
> latwosc jej poruszania nie sprawi problemow a jestem pewnien ze ulzy
> znaczaco zawiasom.
> Oczywiscie, to nie znaczy ze jesli klapa chodzi ciezko to na pewno
> zawiasy wyrwie ale sadze ze szansa na to jest wieksza.

Bylam dzisiaj w Media Markt i testowalam sobie rozne notebooki (Acer,
Asus, F-S, HP, Toshiba). Generalnie zaden nie mial problemu z zamykaniem,
gorzej bylo z otwieraniem. Ale uznalam, ze skoro wszystkie tak maja, to
jest to normalne...
Zastnawiam sie bardziej nad samymi markami notebookow. Czy taki Asus godny
jest polecenia? Nie ukrywam, ze za podobna cene ma lepsze parametry
(+ IrDA, wiecej roznego typu portow) niz Toshiba i zastanawiam sie, czy
warto zaufac tej firmie. Marke Toshiba znam, a o Asusie nigdy nie
slyszalam...
Nie wiem tez, jak w codziennym uzytkowaniu sprawdza sie matryca 15,4".
Zauwazylam, ze obraz jest nieco "splaszczony" w porownaniu z matryca 15",
ale nie moglam sie dokladnie przyjrzec, bo w Media notebooki uruchamiaja
sie tylko do ekranu logowania :/
Za wszelkie wskazowki - i te juz uzyskane i przyszle bardzo dziekuje :)

--
Pozdrawiam
ikaps