Re: Uszkodzony dysk , ale jak ?

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 17:45:48 MET DST

> Witam
>
> Jeżeli dysk po włączeniu cyklicznie chrobocze , sprawia wrażenie jakby
> nie mógł pójść dalej to co w nim jest uszkodzone?
>
> Głowica , elektronika ?

o mialem taki jeden dysk -- tykal jak zaegarek ( bardzo glosno ) , potem
chilka rpzerwy i znowu -- jak masz to samo to znaczy ze dysk jest totalnie
kaput .

jak slychas 2-3 tykniecia , silnik sie zatrzymuje i znowu startuje -- to moze
byc wrazliwy na obecnosc innych dyskow ( mam taki dysk co to tylko jak jest sam
w kompie prawidlowo chodzi -- a jak w parze to zaleznei od jego nastroju ,
moze caly dzien a moze co 5 minut sie tak wylanczac ) -- taki dysk juz nie
jest pewny i smierc jego bliska .