Re: problem z ładowniem systemu IBM

Autor: szyja <peka7k_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 20:21:43 MET DST

Dnia Sat, 20 Aug 2005 16:01:25 +0200, rkowalcz napisał(a):

> w tych IBM-ach jest problem z wejsciem do BIOS-u. trzeba wyłączyć kabel z
> sieci i F2 przy uruchamianiu, albo zmienic konfigurację (np. przez wypięcie
> myszki :-) )
>
> też miałem z tym problem. Jak jesteś w BIOS-ie i wejdziesz chyba do 2 lub 3
> menu (nie pamietam nazw) to od razu jesteś na opcjach, a trzeba dać kursorem
> jedno wyżej i wejdziesz na Sequence... (coś w tym stylu) i Enter i masz
> mozliwość ustawiania kolejności. Wejście to wygląda jak tytuł menu, dlatego
> tez nie mogłem go znależć (strasznie nielogiczne).

dzięki popróbuje ale ciut poxniej nie chce mi sie znów nurkować (strasznie
trudne) aby wyciągnąc kabel od myszki. Inaczej za cholerę nie moge wejsc do
biosu.
Mam wersje niemiecką wiec gdybys mogł dokladnie opisac .. ktore memu.. albo
za czym.. bo ja za cholerę nie moge zajarzyć.

A jak uruchomę kompa pierwsze co mi sie wyswietla to:
PXE_M04 Initializing Network bot device using interrupt 19h
a poniżej
TCP/IP Boot-Prom Pxe

pzdr