Re: problem z ładowniem systemu IBM

Autor: rkowalcz <zspinf_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 16:01:25 MET DST

szyja <peka7k@wp.pl> napisał(-a):

> Witam
> Posiadam kompa IBM Netvista i mam problem z ładowaniem systemu. Otóż
> nie mogę wystartowac z dyskietki starttowej.. Przy ładowaniu tak
> jakby najpierw szukał systemu w sieci a poxniej na c. Przeglądlem
> biosa i nie barzdo wiem jak to cholerstwo ustawić. Poza tym wejść do
> biosa moge tylko po wyciagnięciu myszki. Zgłasza sie wtedy problem i
> wchodzi bios aby ewentualnie zmienic ustawienia. Nie znam klawiszy
> ani kombinacji, ktore pozwalałyby na normalne cywilizowane wejscie
> do biosa.
>
> Płyta głowna Pole Wartość
> [...]

w tych IBM-ach jest problem z wejsciem do BIOS-u. trzeba wyłączyć kabel z
sieci i F2 przy uruchamianiu, albo zmienic konfigurację (np. przez wypięcie
myszki :-) )

też miałem z tym problem. Jak jesteś w BIOS-ie i wejdziesz chyba do 2 lub 3
menu (nie pamietam nazw) to od razu jesteś na opcjach, a trzeba dać kursorem
jedno wyżej i wejdziesz na Sequence... (coś w tym stylu) i Enter i masz
mozliwość ustawiania kolejności. Wejście to wygląda jak tytuł menu, dlatego
tez nie mogłem go znależć (strasznie nielogiczne).

--
rkowalcz
rkowalcz@wp.pl