Re: Brak LINE-IN, uszkodzona p³yta?

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 18:28:08 MET DST

> W mikserze(odtwarzanie) mam: syntezator SW, odtwarzacz CD, Wave. Ka¿dy ma
> suwak z regulacj± wzmocnienia i "ptaszek" którym mo¿na wy³±czyæ lub w³±czyæ
> dany kana³. Nie ma niestety suwaka dla wej¶cia liniowego Line-in oraz
> odpowiadaj±cego mu "ptaszka" do w³±czenia lub wy³±czenia go.
>
> Mo¿e gdzie¶ w rejestrze systemu to mo¿na w³±czyæ?

daj zeby system rozpoznal jeszcze raz sprzet .
jak nic nie znajdzie to pobierz dreivery ze strony producenta plyty .

wejdz tez do panelu sterowani >> system >> menadzer urzadzen i zoabcz czy masz
tam >> kontrolel dzwieku i gier >> i czy masz tam jakis konflikt .

mi np win xp wogle nie chial zainstalowac steronika do karty dziekowej na
pokladize plyty glownej PCChips

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl