Brak LINE-IN, uszkodzona płyta?

Autor: Arti <falernoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 00:22:10 MET DST

Mam płytę główną Gigabyte GA-8I915G z dźwiękiem C-media 9880 na pokładzie.
Niestety w opcjach (odtwarzanie) mixera Windows XP, albo też mixera w
zainstalowanym programie Xear3D (dostarczony razem z płytą), nie ma typowego
suwaka Line-in. Jest natomiast Line-in w opcjach (nagrywanie).

Ponieważ zainstalowałem niedawno kartę TV, zaszła potrzeba podłączenia wyjścia
audio tunera TV z Line-in dźwiękówki c-media. No i pech głucho w głośnikach.
Sprawdzam wyjście tunera - jest OK, a gdy krótkim kabelkiem podłączę to
wyjście do Line-in to w głośnikach (podłączone do line-out) nic nie słychać.

Potem jeszcze sprawdziłem czy działa nagrywanie sygnału podanego na line-in.
Okazuje się że TAK.

Pokrywa się to z tym co na początku napisałem o mixerze.

Zrobiłem już mnóstwo prób, łącznie z najnowszymi sterami do c-media, płyty,
tunera, a także instalacją czystej windy XP.

Co mogę jeszcze zrobić? Może dźwiękówka na płycie jest walnięta?
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Artur