Nagrywarka DVD do 250zł?

Autor: Adrian Wójcik <outremer_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 12:33:30 MET DST

Terve,
zastanawiam się, którą nagrywarkę DVD wybrać. Górny pułap ceny
określiłem na 250zł, ale generalnie im tańsza tym lepiej. W grę wchodzą
głównie:

NEC ND-3540A
Samsung TS-H552U
LG GSA-4163B

Czy któraś jest szczególnie warta polecenia, czy to w sumie wszystko
jedno? LiteOn odrzuciłem na wejściu, BenQ nie znam, więc...

--
Perwersja & Czułość,
A.