Re: Prosze o pomoc w doborze sprzetu

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 17:41:46 MET DST

Gryf napisał(a):

> Brat obecnie ma intela wiec trzeba sie nastawic na to, ze nowy procek tez
> bedzie pochodzil od tej firmy.
> Ja posilkujac sie cennikiem komputronika sklecilem cos takiego.

IMo w Intela nie ma co się pakować bez dużego budżetu, AMD będzie taniej
no i pewnie wydajniej.

> wydaje sie byc dobra. Problemem moze okazac sie to, ze koncowka zasilania
> plyty ma 24 piny a zasilacz ma koncowke z 20 pinami. Widzialem jednak na
> necie odpowienie przejsciowki i chyba da rade to podlaczyc.

a co to za zasilacz? bo może sie okazać, że nowy musisz wziąć pod uwagę,
  zawsze dobrze mieć cos pewnego, a jeżeli jednak na Prescotta się
zdecydujesz to on ma spore zapotrzebowania, tak samo grafika.

> RAM: Skoro plyta obsluguje DDR2 to moze kupic wlasnie takie pamieci.
> Tylko nie wiem czy kupic 1GB w jednej kosci czy w 2.
> GeIL Dual 2x 512MB DDR2 533 MHz
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12882 za 450zl.
> Zastanawiam sie tez czy moze lepszym rozwiazaniem bedzie kupienie narazie
> 512 MB ramu a te 200 zl przeznaczyc na grafike.

dołożyć RAMu jest łatwo, więc to ma sens, tylko 512 to juz trochę mało
na dziś.

> Za ok 700 mamy GeForce 6600GT Gainward Ultra/1960 PCX DVI (PCI-E)

mam Gainwarda 6600GT na AGP i ma kopa. ten tu ma jakiś mniejszy
radiator, ale na pamięciach radiatory są. no i Gainward daje 3 lata
gwarancji door to door, nie wiem jak to z Gigabyte jest.

> albo GeForce 6600GT Gigabyte GV-NX66T128D 128MB TV/DVI (PCI-E) bulk

wygląda jakby pamięci nie miały radiatorków. przy takiej różnicy ceny
brałbym Gainwarda

--
                 _____