Re: Zasilacz

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 14:17:27 MET DST

Dnia Fri, 19 Aug 2005 13:57:42 +0200, Greg napisał(a):

> Obudowę miałem i mam cały czas otwartą.
> ASUS Probe wcześniej pokazywał Power Fan chyba 3000RPM
> w każdym razie kilka tysięcy obrotów. A teraz pokazuje 0 RPM

Wyjaśnienie tej zagadki może się okazać proste. Otóż - wentyl na nforce4
był podłączony do gniazda power fan. Zminiłeś wentyl na radiator i jest 0
RPM. Wentyl w zasilaczu jak pracował tak pracuje. Tak tylko przypuszczam,
ale wywalenie wentyla z nforce4 nie ma wpływu na pozostałe wentylatory.

> Wygląda na to, że wcześniej wiatrak zasilacza chodzil na full speed,
> a teraz sobie przypomnniał chyba, że ma czujnik temperatury i reguluje
> obroty. Mam taka nadzieję przynajmniej...

nie sądzę

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]