Re: Zasilacz

Autor: Greg <greg_at_nospam.org>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 13:57:42 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> No to raczej zakwalifikowałbym to do zbiegów okoliczności :)
> Wentylator bierze z 1 W mocy, więc nie stanowi wielkiego
> obciążenia. Bardziej istotna może być zmiana stopnia
> wymieszania powietrza i jego średnia temperatura, ale
> to też się bardzo chyba nie zmieniło.

Obudowę miałem i mam cały czas otwartą.
ASUS Probe wcześniej pokazywał Power Fan chyba 3000RPM
w każdym razie kilka tysięcy obrotów. A teraz pokazuje 0 RPM
ale wentylator się obraca tyle, że wolno. Jak mam na wentylatorze
procesora obroty poniżej 800 RPM, to też mi pokazuje 0 RPM.
Wygląda na to, że wcześniej wiatrak zasilacza chodzil na full speed,
a teraz sobie przypomnniał chyba, że ma czujnik temperatury i reguluje
obroty. Mam taka nadziejÄ™ przynajmniej...