Re: Centrino/sonoma kontra CeleronM

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 12:24:25 MET DST

Użytkownik "B.Paciorek" <skowronki@skowronki.pl> napisał w wiadomości
news:4305ab80$1@news.home.net.pl...

> To jeśli chodzi o baterie- no ale zawsze większość pracy odbywa się jednak
> przy zasilaniu i tu moje kolejne pytanie;
>
> Podpięte do sieci energetycznej-jak tu wyjdzie porównia?
> Sytuacja testowa, powiedzmy;
> Równocześnie;
> słuchamy w tle mp3 i cały czas chodzi GG i przeglądarka WWW i program
> pocztowy a pracujemy na arkuszu excela.

napewno daj sobie dużo RAMu (1GB)
zwróć uwage że niektóe lapki są sprytnei obsadzone na full i dołożenie
RAMu powoduje że zostajesz z tymi kostkami w ręce.

CelM 1.5 spokojnie wydala poczta, GG, wypalanie płyty x16, program
graficzny jakieś P2P
word, IE antywirus firewall skype mp3

Jak będziesz kupował coś mało markowego to sprawdź poziom hałasu przy
pełnym obciążeniu, żebyś potem nie przeklinał, lapek ma być cichy.