Re: Centrino/sonoma kontra CeleronM

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 11:51:02 MET DST

red napisał(a):

> Zajrzyj tutaj, warto przeczytac calosc: http://tinyurl.com/e237g
> A z praktyki? Roznica nie jest az tak wielka, moze 40min - 1h krocej.

To jeśli chodzi o baterie- no ale zawsze większość pracy odbywa się
jednak przy zasilaniu i tu moje kolejne pytanie;

        Podpięte do sieci energetycznej-jak tu wyjdzie porównia?
Sytuacja testowa, powiedzmy;
Równocześnie;
słuchamy w tle mp3 i cały czas chodzi GG i przeglądarka WWW i program
pocztowy a pracujemy na arkuszu excela.

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,