Re: Sensowna płyta ze zintegrowaną grafiką?

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 01:27:45 MET DST

no nie wierze zakup starej grafy za 5-10 zł to problem ? wpadnij do mnie to
ci opchne jakąś :))

jeśli chcesz coś nowego to przynajmniej napisz jaką kwotą dysponujesz. mi
wystarczy jakiś athlon 1 GHz + SDR + płyta KM133, na allegro tego jest w
cholere.
Jak chcesz coś nowego to jest asus na NF2 ze zintegrowanym GF4 MX
Pod amd64 jeszcze nie widziałem, ale nie widze powodu żeby takiego procka
ładować na serwer. Ja wole kase zainwestować w dyski :)) przestrzeni nigdy
za wiele a 512 ramu to teraz norma