Re: dysk 120GB

Autor: groovebox <groovebox1_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 11:26:31 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:kgmjnzdvyckt$.1kagdh6dj6qld.dlg@40tude.net...

> Co to znaczy "praktycznie nie da się korzystać"? Nie umiem sobie tego
> wyobrazić...

'nie da sie kozystac' w sensie takim, ze wystepuja ciagle bledy
zapisu/odczytu danych. Kiedys na jakims forum czytalem, ze jest to rzekomo
spowodowane tym, ze przy probie zapisu na obszar >137GB dysk fizycznie
zapisuje dane na swoje poczatkowe sektory powodujac tym samym bledy albo po
prostu wymazanie innych danych. Segate niby ofruje jakies Disc managery,
ktore maja obejsc ograniacznei abiosu, ale jakos do tego jestem sceptycznie
nastawiony.
W kazdym razie ostatecznie zrezygnowalem z tych 40GB i zamowilem dysk 120GB
:)

pozdrawiam