Re: problem z asus a7v880

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 03:56:43 MET DST

Dnia 18.8.2005, pok3 napisał(a):

> o baletnicy znam, a plyte wymienialem nie po to zeby miec cos nowszego
> tylko ze wzgledu na to ze strzelily prawie wszystkie kondensatory(skok
> napiecia i nawet listwa nie omogla).

Bo większość listew to można sobie... pod szafę włożyć. ;D

> "ustaw prawidlowo fsb" - jakies wskazowki??

A instrukcję obsługi masz? Tam jest wszystko opisane. Nie mam czasu na
ściąganie manuala i czytanie czy ustawia się w tej płycie zworkami czy w
BIOSie - musisz sam znaleźć. Masz przestawić FSB ze 100 na 133MHz.

> wim ze zmieniajac fsb
> trzeba zmienic i napiecie na rdzeniu ale o ile to juz nie mam pojecia

Niczego nie musisz zmieniać - zostaw w spokoju.

> moj blad zle sie wyrazilem, piszac w kieszeni mailem na mysli ze mam go
> jako przenosny ale podlaczany bezposrednio :(

W takim razie może tasiemka ma "dość"? Albo źle zezworkowany? Może źle
wpięty w taśmę, tj. jeśli sam na taśmie to czy na jej końcu?

Tak mi teraz wpadło do łba. Jaki masz zasilacz (producent/typ/moc)?
Jeśli płyta posiada dodatkowe gniazdko linii 12V to czy jest wpięte?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559