Re: problem z asus a7v880

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 16:29:48 MET DST

Dnia 17.8.2005, pok3 napisał(a):

> Jakiś czas temu kupiłem w/w mobo, niestety nie jestem z niej
> zadowolony
> ze względu na problemy, jakie z nią mam, a mianowicie:
>
> 1. W biosie wykrywa mi mojego athlona 2000xp jako athlona 1500xp i
> leci na 1,37GHz (wcześniej mialem mobo gigabyte ga,7va, która bez
> problemów wykryła mi procka jako 2000xp o leciał na jakieś 1,6GHz)

Znasz to o złej baletnicy? ;D
Manual w łapę i ustaw prawidłowo FSB.

> 2. Od jakiegoś czasu nie mam pojęcia, czemu ale jak gram w cos np:
> gta S.A. to po ok 5-10 min od włączenia gry albo się zawiesza i
> wywala jakiś błąd systemu albo całkowicie leci restart (niestety to
> dzieje się nie tylko na tej grze.

OS sam instalowałeś? Wszystkie niezbędne sterowniki (chipset, grafika,
itd.) zainstalowane?

> 3. Mam w kieszeni dysk 20gb i albo mi go nie wykrywa albo wykrywa, ale
> zwalnia prace kompa, a juz na 100% nie chce go formatować ani z wina
> ani z 'biosa' albo cd instalacyjnego wina (a na innych kompach działa
> bez najmniejszego problemu)

Z szufladami tak to jest, że po jakimś czasie mogą stwarzać problemy.
Podłącz dysk bezpośrednio.

> Jeśli znajdzie się ktoś łaskawy i pomoże mi z tymi problemami
> będę bardzo wdzięczny jak również za wszelkie wskazówki, które
> mogłyby doprowadzić mnie do rozwiązania w/w problemików. Aha dodam
> jeszcze, że program sprawdzający sprzęt na stronie asusa nie
> znalazł żadnych uaktualnień dla mojej płyty (ani nowego biosa ani
> sterowników).

Nie sugerowałbym się tym "badziewiem" jeśli chodzi o sterowniki -
producenci płyt głównych nigdy nie nadążali z uaktualnianiem sterowników do
chipsetów itd. Sprawdź na stronie producenta chipsetu.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559