Re: Klopot z HP Vectra E

Autor: PRST <prostolabel_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 01:35:19 MET DST

"PAweł" <pgoralsk@wp.pl> napisał w wiadomości
news:de0grk$g94$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie wiem jak Ci pomóc oprócz dodania nadziei:) - kupiłem taki sam
komputert
> na Allegro za całe 70 zł, zmieniłem procesor na PII 550 (wprawdzie bios
przy
> ładowaniu pokazuje tylko pII500(bo to było maximum, ale Sandra
potwierdza,
> ze pracuje na 550MHZ) i z Windą XP Pro (no i dołożonym jako drugi HDD
> 20GB) chodzi komp jak miło i powidziałbym, ze jeszcze równie stabilnego
> komputera w życiu nie miałem,- nie ma sposobu, aby go zawiesić.
> Też ma kartę sieciową i grafikę s3..
> [...]

Zapewne kupiles w Copii w Warszawie ;)
No coz, u mnie nie ma ZADNEJ sieciowki, a XP wykrywa cos tak jakby to byla
stacja robocza pracujaca tylko pod zarzadzaniem serwera. Teraz ci dokladnie
nie powiem, bo musialbym go podpiac itp... Ale winde XP probowalem
instalowac 3 razy, na 2 dyskach, przekladalem pamieci itp.. W trybie
awaryjnym sie odpala, czyli cos mu nie pasuje z driverami. Masz moze namiar
na oryginalne? Ew. jakis pomysl co to moze byc? Heh, jutro musze go oddac
komus z rodziny komu potrzebny jest do pracy, a mam 0 idei...

--
M.