Re: Klopot z HP Vectra E

Autor: PAweł <pgoralsk_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 01:22:24 MET DST

Użytkownik "PRST" <prostolabel@wp.pl> napisał w wiadomości
news:7d3b1$430396e6$3eb30dc7$7175@news.chello.pl...
> Witam,
>
> Jest sobie stary komputer HP Vectra E/350 Series 8 z procesorem PII 350,
> 192MB RAM, HDD 4,3GB, grafika S3..No i tu jest klopot. Windows XP
> zainstalowal sie slicznie. No i dalej.. po prostu nie odpala, wiesza sie w
> momencie wlaczania pulpitu. W trybie awaryjnym wlacza sie, ale w
> urzadzeniach systemowych widnieja dziwne karty sieciowe WAN i jakies
> ustrojstwa terminalowe - a log systemu pokazuje, ze to przez to sie
wysypuje
> i zawiesza.

> [...]

Nie wiem jak Ci pomóc oprócz dodania nadziei:) - kupiłem taki sam komputert
na Allegro za całe 70 zł, zmieniłem procesor na PII 550 (wprawdzie bios przy
ładowaniu pokazuje tylko pII500(bo to było maximum, ale Sandra potwierdza,
ze pracuje na 550MHZ) i z Windą XP Pro (no i dołożonym jako drugi HDD
20GB) chodzi komp jak miło i powidziałbym, ze jeszcze równie stabilnego
komputera w życiu nie miałem,- nie ma sposobu, aby go zawiesić.
Też ma kartę sieciową i grafikę s3..
O jakich ustrojstwach terminalowych piszesz?