Re: laptop

Autor: Brisk <mjastrzab_at_tlen.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 21:43:22 MET DST

Użytkownik "DJ" napisał :
> bardzo proszę o radę:
> chciałbym sobie kupic laptopa. Jak na razie nie sprawdzałem żadnych ocen
ani
> też nie przeglądałem testów. Chciałbym żebyście najpierw WY doradzili mi
> jaki laptop byłby dla mnie najlepszym rozwiązaniem.
> Cena tak do 4 tys zł. Laptop będzie wykorzystywany w zasadzie do
> wszystkiego: głównie internet, jakieś gierki, filmy, od czasu do czasu
> jakieś programowanie - nic nadzwyczajnego.

Witam!
Na podstawie swojego doświadczenia i moich znajomych proponuje z czystym
sumieniem Toshibe!
To podobno jedne z najmniej awaryjnych laptopów. Swojego mam rok i nie
mialem (odpukac) żadnych problemów. Użytkownicy tych komputerów chwalą je
sobie.
Nie chcę mówić, ze są najlepsze bo mam za małe porównanie ale jesli kupisz
to nie będziesz żałował.
Używałem ASUSA i HP(kilka różnych) i najbardziej lubię pracować z Toshibą.
M. in.mniej ciepła i większa cisza. Testów wydajności nie robiłem ale to co
rzuca sie najbardziej w oczy;) to dobrej jakosci matryce LCD.
Dodam jeszcze, że po roku używania codziennie, komputer wygląda nadal jak
nowy.

Pozdrawiam!
Brisk
Toshiba A40-241 - celeron 2.7/256MB/40HDD 15"