laptop

Autor: DJ <djezyk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 17:26:50 MET DST

Witam

bardzo proszę o radę:
chciałbym sobie kupic laptopa. Jak na razie nie sprawdzałem żadnych ocen ani
też nie przeglądałem testów. Chciałbym żebyście najpierw WY doradzili mi
jaki laptop byłby dla mnie najlepszym rozwiązaniem.
Cena tak do 4 tys zł. Laptop będzie wykorzystywany w zasadzie do
wszystkiego: głównie internet, jakieś gierki, filmy, od czasu do czasu
jakieś programowanie - nic nadzwyczajnego.

Będę wdzięczny za jakieś sugestie co do modeli, marek itp.

z góry WIELKIE dzięki

Pozdrawiam
Damian