Re: Gigabyte GA-K8NS-939 nVidia nForce3 Ultra - co o tym myślicie?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 13:21:37 MET DST

Użytkownik "vader" <t_wagner@wywal_to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dds6dd$je7$1@inews.gazeta.pl...
> Przy okazji tej płyty mam pytanie
> Ostatnio kupilem ja wraz z procesorem AMD64 3000+. Zamontowalem wraz
> ze starym dyskiemtwardym ATA WD 20GB, na ktorym wczesniej byl
> zainstalowany WinXP prof. Niestety po mzianie plyty glownej komp nie
> widzial systemu.

[ciach reszta]

Napisz do gigabyte, w ciągu kilku dni odpowiedzą, czasami trwa to dłużej
gdy poprawiają bios. Można do nich pisać po polsku. Tu wypełniasz
formularz i zadajesz pytanie:
http://tw.giga-byte.com/TechSupport/ServiceCenter.htm
A tu czytasz odpowiedzi: http://ggts.gigabyte.com.tw/ przesyłają też na
e-mail, ale większość serwerów ma poblokowane adresy z azji ze względu
na SPAM.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!