Re: Gigabyte GA-K8NS-939 nVidia nForce3 Ultra - co o tym myślicie?

Autor: vader <t_wagner_at_wywal_to.poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 09:58:08 MET DST

> co myślicie o takiej płycie głównej?
>
> Gigabyte GA-K8NS-939 nVidia nForce3 Ultra
Przy okazji tej płyty mam pytanie
Ostatnio kupilem ja wraz z procesorem AMD64 3000+.
Zamontowalem wraz ze starym dyskiemtwardym ATA WD 20GB, na
ktorym wczesniej byl zainstalowany WinXP prof. Niestety po
mzianie plyty glownej komp nie widzial systemu.
zainstalowalem system ponownie i mam taki uklad, ze:
1. czasami bios widzi dysk a czasami nie.
2. jak widzi dysk to nie widzi systemu, kaze mi włozyc dysk
z OS
3. jak wloze do CD plyte ze sterownikami do plyty glownej to
czasami laduje jakis programik z tej plyty kaze nacisnac
ENTER zeby uruchomic system. jak nacisne to nie widzi
systemu, jak nie wcisne to po pewnym czasie laduje system z
dysku twardego.
O co w tym wszystkim chodzi.
Dodam ze dysk mam podpiety na IDE0 jak master a CD na IDE1.
Sekwencja bootowania to 1. hard disk, 2. CDROM, 3. Hard
disk. I tylko przy takiej sekwencji czasami startuje. RAID
wylaczony. wyglada na to, ze najpierw szuka systemu na dysku
twrdym - nie znajduje, potem na plycie - nie znajduje, a
potem jeszcze raz na dysku i wtedy widzi.