Re: [NTG] ale moze ktos wie gdzie sie z tym problemem zglosic

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 12:59:59 MET DST

> po prostu nie znasz sie kompletnie na komputerach;

kompletnie to sie nie znam, ale troche wiem i puki co mi wystarcza ;)

> serwis, serwis, serwis...

ludzie by tylko na latwizne szli, ale wysilic sie to juz malo ktory by
chcial. udalo mi sie samemu problem rozwiazac, wszsytkie pliki odzyskalem i
dysk juz jest normalny, znaczy sie funkjonuje jak dawniej z partycjami , no
i system udalo sie zainstalowac, a zamiana ramu to dala, ze wiem juz co
dokladnie w kompie nie dziala jak nalezy, wlasnie ram nie dzialal w tym
miejscu jak nalezy , wiec obylo sie bez serwisu i bez wydawania kasy, ale
dzieki wam obu za pomoc, pozdrawiam