Re: [NTG] ale moze ktos wie gdzie sie z tym problemem zglosic

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 02:07:43 MET DST

KoRnik wrote:

> witam, od razu przepraszam ,ze ntg , ale nie wiem gdzie z tym problemem
> pojsc. problem jest taki, ze moja dziewczyna ma komputer, ktorym zabawila
> sie pewna osoba nie do konca znajaca sie na kompie i zrobila cos takiego,
> wogole nie wiem jak to mozliwe, ze jak chcialo sie instalowac system to

po prostu nie znasz sie kompletnie na komputerach;

> pokazywalo blad setupdd.sys , zmienila ram , tzn przelozyla w miejscu i
> windows jakby sie chcial instalowac, ale wykasowalo partycje, wie ktos moze
> czy jakos da sie znowu te partycje uzyskac bez formatu albo chociaz odzyskac
> dane, bo dysk pokazuje, jakby nigdy nie byl formatowany. wogole co to za
> blad setupdd.sys ?

no coz.. w powyzszym fragmencie jest kilka "fachowych" slowek, ale
ewidentnie widac ze ani Ty ani uzytkownik komputera nie macie o tym
bladego pojecia; proponuje zatem udac sie do serwisu komputerowego;

przede wszystkim instalator systemow Windows po zadaniu kilku pytan
bedzie probowal formatowac partycje instalacyjna, ktora u 90% ludzi
jest rowniez partycja na ktorej przechowuja swoje cenne dane;

mozesz skorzystac z oprogramowania typu Ontrack Easy Recovery:
http://www.ontrack.com/Homepage.aspx?id=3&pagename=Software
tylko co Ci mowi taka informacja, skoro na blad systemu operacyjnego
reagujesz ingerencja w sprzet komputerowy ??

serwis, serwis, serwis...

adas;