Re: proble - no wlasnie - Z CZYM ?? (cross z pl.rec.gry.komp.sprzet)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 12:06:01 MET DST

Użytkownik "squonk" <squonk@usun_to.eranet.pl> napisał w wiadomości
news:ddutd6$hc3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> zachcialo mi sie zmienic grafike z agp na pci-e, no i w zwiazku z tym
> nowa
> plyta:
> asus p5pg1: 4xsata (2xmaster, 2xslave), 1 ide (+2 ide na raid), 4xddr
> (nie
> ddr2).
> do tego dysk segate sata 160gb. dysk byl podzielony na 5 partcji ntfs,
> reszta chyba malo wazna (zasilacz topower, 420w, dvd-r/w i dvd-rom).
>
> co sie dzieje:
> - bios bez problemu wykrywa dysk,
> - ustawiam w sekwencji botowania na boot z dvd-r/w,
> [...]

Czyli RAID używasz tylko do dysków IDE, czy też masz tylko jeden dysk na
sata? Bo jeśli to drugie, to przeważnie domyślnie w biosie jest włączony
RAID dla dysków sata. Może spróbuj wyłączyć wszystko co w biosie
odpowiada za RAID? A i czytałem gdzieś, że któraś płyta ma problem z
maxtorami - może z twoim seagate też? Zrób upgrade biosu, potem wgraj
domyślne ustawienia i próbuj.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!