proble - no wlasnie - Z CZYM ?? (cross z pl.rec.gry.komp.sprzet)

Autor: squonk <squonk_at_usun_to.eranet.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 10:45:08 MET DST

zachcialo mi sie zmienic grafike z agp na pci-e, no i w zwiazku z tym nowa
plyta:
asus p5pg1: 4xsata (2xmaster, 2xslave), 1 ide (+2 ide na raid), 4xddr (nie
ddr2).
do tego dysk segate sata 160gb. dysk byl podzielony na 5 partcji ntfs,
reszta chyba malo wazna (zasilacz topower, 420w, dvd-r/w i dvd-rom).

co sie dzieje:
- bios bez problemu wykrywa dysk,
- ustawiam w sekwencji botowania na boot z dvd-r/w,
- plyta z winxp_he +sp2 (oem, legal),
- uruchamia sie instalator - i mam wymienioinych 5 partycji (wielkosc ok)
ale jako system plikow - nieznany ?? - tu maly stuporek,
- nic, jako ze na systemowej siedzi winxp (z poprzedniej plyty), no wiec
format partcji w ntfs i ..... du**a - nie mozna sformatowac - komunikat
systemowy ze moze uszkodzony dysk? etc,
- proboje usunac partcje - d**a - jw,

- wylaczylem kompa, przepialem sie na drugi sata (master oczywiscie),
- partycje d,e,f i g mam juz jako ntfs'y, z wlasciwymi labelami,
- partycja c - rozmiar prawidlowy, system plikow nieznany....
- dobra. usunalem partycje (jw, z poziomu instalatora windows), ok, restart,
zalozylem nowa, restart, sformatowalem ntfs - ok,
- zainstalowalem system (wszystkie nizbedne sprawy z cd od mobo tyz),
- system za kazdym razem stwierdza brak spojnosci na partycjach f i g,
naprawaia i po restarcie - to samo - tu wymieklem...

przyszlo mi do glowy: z poprzedniej plyty pozostawilem sobie kabelek (bo
rozpakowany i podpiety pod dysk, zapomnialem dolaczyc do pchnietej plyty) -
czyzby kabelek??? bo tylko to mi przychodzi do glowy. dysk na innym kompie
"gada" az milo - wiec sprawny.

any ideas??

squonk